{"id":262,"date":"2016-04-07T10:48:28","date_gmt":"2016-04-07T08:48:28","guid":{"rendered":"http:\/\/www.zapier.nl\/?page_id=262"},"modified":"2022-11-28T16:05:38","modified_gmt":"2022-11-28T15:05:38","slug":"klachtenregeling","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/kitsprimair.nl\/ouders-verzorgers\/klachtenregeling\/","title":{"rendered":"Klachtenregeling"},"content":{"rendered":"[vc_row fullwidth=”true” bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-default” bg_image_new=”id^2638|url^https:\/\/kitsprimair.nl\/wp-content\/uploads\/2017\/11\/kp_randje-nw3.jpg|caption^null|alt^null|title^kp_randje-nw3|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat”][vc_column]
Voor algemene zaken over ons IKC kunt u een afspraak maken met de directeur. Indien het om groep specifieke zaken gaat, kunt u terecht bij de leerkracht van uw kind. Als een gesprek met de groepsleerkracht naar uw idee geen oplossing biedt, kunt u de (adjunct-)directeur benaderen.<\/p>\n
Bent u niet tevreden over de afhandeling van een klacht? Dan kan de directeur u doorverwijzen naar de directeur-bestuurder. Voelt u zich belemmerd om met uw klacht naar de directie of directeur-bestuurder te gaan? In dat geval kunt u terecht bij de vertrouwenspersoon van Kits Primair: mevrouw D. de Boer. Zij is bereikbaar via telefoonnummer 06-20554927.<\/p>\n
De vertrouwenspersoon gaat na of een oplossing kan worden bereikt. Blijft u van mening dat uw klacht onvoldoende is afgehandeld? Dan kan de vertrouwenspersoon u begeleiden bij de indiening van uw klacht bij de Landelijke Klachtencommissie. Meer informatie vindt u hierover op de website: http:\/\/www.onderwijsgeschillen.nl<\/a>.<\/p>\n [\/vc_column_text][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column width=”1\/4″][\/vc_column][vc_column width=”1\/4″][\/vc_column][vc_column width=”1\/4″][\/vc_column][vc_column width=”1\/4″][\/vc_column][\/vc_row][vc_row fullwidth=”true” bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-default” bg_image_new=”id^2638|url^https:\/\/kitsprimair.nl\/wp-content\/uploads\/2017\/11\/kp_randje-nw3.jpg|caption^null|alt^null|title^kp_randje-nw3|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat”][vc_column] [vc_row fullwidth=”true” bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-default” bg_image_new=”id^2638|url^https:\/\/kitsprimair.nl\/wp-content\/uploads\/2017\/11\/kp_randje-nw3.jpg|caption^null|alt^null|title^kp_randje-nw3|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat”][vc_column][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column][mk_fancy_title font_family=”none”] Klachtenregeling [\/mk_fancy_title][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column width=”1\/3″][mk_image src=”https:\/\/kitsprimair.nl\/wp-content\/uploads\/2016\/04\/klacht2.jpg”%5D%5Bmk_button corner_style=”full_rounded” size=”x-large” icon_anim=”side” url=”https:\/\/kitsprimair.nl\/wp-content\/uploads\/2018\/01\/klachtenregeling-onderwijs.pdf”%5DKlachtenregeling Onderwijs[\/mk_button][\/vc_column][vc_column width=”2\/3″][vc_column_text]Bent u ontevreden over bepaalde zaken of heeft u een klacht? Wij gaan graag met u in gesprek en hopen dat u altijd komt met een vraag of klacht zodat we samen op zoek kunnen naar een oplossing. Voor […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"parent":28,"menu_order":85,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"ngg_post_thumbnail":0,"footnotes":""},"yoast_head":"\n